שאלות ותשובות

לקוחות יקרים,

יש לכם שאלות?

אין צורך להמתין למענה טלפוני, ריכזנו עבורכם את כל התשובות לשאלות נפוצות, לנוחיותכם.

1.איך זה עובד? 

קיימות מספר אפשרויות:

אנחנו מציעים סיור, טעימות יין וארוחת נשנושים.

בדר”כ מתחילים בסיור, אחרי הסיור תשבו בשולחן שהזמנתם מראש,במקום תזמינו מה שתרצו מתפריט היקב, ובזמן הארוחה ישולבו טעימות היין.

2. מה כולל הסיור?

הסיורים מתקיימים בחלל הפנימי של היקב.

במהלך הסיור תצפו בסרטון קצר ותוכלו להתחבר לסיפור של לינה היזמית והייננית, ולמסעה בעקבות כדי החרס והשיטות היינניות העתיקות. בהמשך תכנסו לחדרי הקירור ותוכלו להתרשם מכדי החרס, החביות, והבקבוקים  ותשמעו הסבר על תהליך ייצור היין ביקב.

הסיור אינו דורש הליכה מרובה.

משך הסיור: כ30-50 דק’.

את הסיור והטעימות מזמינים מראש ומשלמים עבורם באתר.

להזמנת סיור

3. עלויות סיור וטעימות:

סיור וטעימות רגילות- 49 ש”ח לאדם

סיור וטעימות פרימיום- 79 ש”ח לאדם

סיור בלבד- 19 ש”ח לאדם

טעימה רגילה בלבד- 39 ש”ח לאדם

טעימת פרימיום בלבד- 69 ש”ח לאדם

4. מה כוללות הטעימות יין?

היקב מציע 2 סוגי טעימות יין:

  • טעימת יין רגילה- 4 טעימות יין של יינות צעירים
  • טעימת יין פרימיום- 5 טעימות יין של יינות מתיישנים.

טעימות היין משולבות עם הארוחה וחשוב מאוד להזמין מקום מראש לשולחן.

אם אתם מעוניינים בסיור וטעימות בלבד (ללא אוכל), הטעימות יתקיימו בעמדת טעימות בסיום הסיור.

סיור וטעימות פרימיום- 79 ש”ח לאדם

סיור בלבד- 19 ש”ח לאדם

טעימה רגילה בלבד- 39 ש”ח לאדם

טעימת פרימיום בלבד- 69 ש”ח לאדם

להזמנת טעימות יין


5.מה כולל התפריט?

מוזמנים להתרשם מהתפריט שלנו

משך זמן ישיבה בשולחן: שעתיים בלבד.

6. האם היקב נגיש?

מתחם היקב ממוזג ונגיש.

7. האם יש כשרות ליקב?

ליקב אין תעודת כשרות ,היקב פתוח בשבתות.

לגבי האוכל- המטבח חלבי בלבד ומבוסס על מוצרים כשרים.

8.הזמנו מקום דרך האתר ואנחנו רוצים לשנות כמות אנשים/ שעה מה לעשות?

ניתן לבטל את ההזמנה (דרך הקישור שנשלח אליכם בסמס) ולנסות להזמין שוב לפי הכמות המבוקשת, אם כי לא מובטח לכם

שההזמנה תאושר עם כמות האנשים המבוקשת.

9. מה עושים במצב של איחור?

במידה ואתם מאחרים לסיור- נוכל לצרף אתכם לסיור שכבר התחיל, במידה ולא הסתיים כבר.

במידה ואתם מאחרים לשולחן- השולחן עומד לרשותכם כשעתיים בלבד אם איחרתם בחצי שעה הוא יעמוד לרשותכם שעה וחצי בלבד! אין לנו אפשרות להאריך את השהות בשולחן.

10. האם אפשר להזמין סל פיקניק?

סלסלת הפיקניק של קדמא היא בהרכבה אישית בהזמנה מהאתר.אנחנו נארוז עבורכם את כל הטוב שיש ליקב להציע, לפי בקשתכם ואתם תוכלו להגיע ליקב לאסוף את סל הפיקניק ולשבת באחד מהפארקים הסובבים את אזורינו (ויש המון ).

חשוב לדעת: לא ניתן לשבת עם סל הפיקניק במתחם היקב!!

להזמנת סל פיקניק

11. האם ניתן לקיים אירועים ביקב?

היקב מקיים מגוון רחב של אירועים עסקיים ופרטיים.

בסופי שבוע ניתן להזמין שולחן עד  20 איש ההזמנה מתבצעת באתר והזמנת האוכל במקום מתפריט היקב.

באמצע השבוע ניתן לקיים אירועים לקבוצות גדולות מעל 20 איש ניתן להשאיר פרטים בצור קשר באתר ואחראית האירועים תחזור אליכם להצעת מחיר.

מקסימום אנשים לקיום אירוע- 100 איש.

האירועים מתקיימים  בימים א’-ה’  בלבד.

לא ניתן לקיים אירועים בליווי די.ג’יי  ניתן להוסיף להקה חיה או פלייליסט שיתנגן ברקע אם רוצים.

12. מדיניות ביטולים:

ביטול של עד 4 שעות לפני ההגעה לא כרוך בדמי ביטול.

ביטול בטווח של 4 שעות לפני ההגעה כרוך בדמי ביטול בסך 50 ש”ח.

13. מזג האויר- הזמנו מקום בחוץ ומזג האוויר השתנה מה לעשות?

ברוב ימות השנה הישיבה בחוץ נעימה.

במקרים שבהם מזג האוויר אינו מאפשר ישיבה בחוץ יש מקומות ישיבה בחלל הפנימי.

בקיץ האזור החיצוני מוצל ומאוורר.

בחורף קיימים אזוריםמקורים עם סגירת חורף.

מקווים שעזרנו.

נשמח לראותכם בקרוב 🙂